Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

perjantai 1. maaliskuuta 2013

Iso Tico

Jos viimeksi jouduin pettymään, niin nyt en. Tapaaminen miehen kanssa meni jotenkin näin:
Lähdin pääkaupunkiin ystävääni moikkaamaan. Ystävä kipuili pitkässä suhteessa, pohti haluaako jatkaa vai ei. Minun neuvoni on jotain niinkin terävää kuin: "Kyllä sä sitten tiedät kun haluat erota" Öh... Mentiin alottelujen jälkeen Bottalle muutaman kaverin kera. Perusilta, shottia ja siideriä ja hyvä humala.

Jossain vaiheessa kupeeseen löyty pitkä komea mies, jonka kainalossa kiehnäsin. Mietin että olis kiva lähteä yöksi, mutta en halunnut kokea taas pettymystä. Kävin sit kaverilta kyselemässä miten voisin selvittää onko tuo nyt joku pikkumuna vai ei. Kaverin ohje oli kokeilla. Tein työtä käskettyä ja melkeinpä siitä sitten lähdettiinkin. Tyyppi asui Kannelmäessä solussa, opiskeli kai insinööriksi. Nimeä en muista, mutta meininkin oli sen verta tico-tico, että Ticoksi tuo kastettiin.

Ihan hirvittävän iso vehje. Oikeesti, en oo nähnyt sellasta kun Amsterdamin seksimuseon valokuvissa. Hän sanoikin, että kalu on aiheuttanut ongelmia naisten kans. Huhhuh. Oli mukavaa kun osas varoa ja kivasti hän saattoi minut junalle aamulla. Paikat kipeenä kävelin sit ystiksen kotiin Kallioon ja sain hänet kateelliseksi käsin näyttämällä mittaa..

Ittensä paranteluun meni hetki, vaikka radalle piti päästä heti seuraavana päivänä. Sillon kuitenkin tyydyin vain suutelemaan jotain pipopäätä, homoystätää ja yllä mainittua ystävää. Ihmettelen kyllä, milloin mulle on tullu tarve nuolla kaikkien lähipiiriläisten kanssa.

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Sitä saa mitä tilaa

En ole toilailuja päässyt päivittelemään, vaikka on selvää ettei tapahtumatonta viikonloppua ole. Olen ollut reissussa ja muuten kiireinen, koska mulla on muutakin elämää kun viikonloppurietastelu (joka toki on elämäni tärkein sisältö). Takkiin on tullu monessakin mielessä, mutta ei nyt mitään maata kaatavaa, vaikka kyllähän nuo tkaiskut aina hetken järisyttää.

Tiivistetysti:
- Tuo piinari, jonka luokse unohdin ehkäisyvälineeni, lähetti minulle sittemmin rakkauskirjeen. Yök. 
- Poliitikko tekstaa aktiivisesti, eikä voi ymmärtää miksi en jaksa tavata. 
- Pokasin baarista Hevarin kaverin, jota treffailin kolme viikkoa. Siis kolme seksitöntä viikkoa. Oli kyllä eka ja vika kerta, kun moiseen hölmöilyyn lähden mukaan. Jatkossa(kin) testaan miehen välittömästi. Kolmen turhan viikon jälkeen soittautui että sillä on melkein näkymätön vehje, jota se ei osaa käyttää. Kyllä vituttaa, kun menin pilaamaan tollasen takia tsänssit Hevariin. Jotenkin kännissä aattelin, että otetaan tuo kun on niin tyrkyllä, eikä Hevarinkaan kans juttu etene mihinkään. No, nyt ei sit taatusti etene.
- Muusikko erosi vaimostaan ja rakastui naimisissa olevaan työkaveriinsa. Niin että jos jotakuta häiritsi moraalittomuuteni, niin totisesti sain mitä tilasin. Oikeesti, kenelle nyt vittu noin ohrasesti käy: mies pettää vaimoaan sinun kanssa ja kun lopulta jättää sen, niin lähtee naimisissa olevan naisen matkaan??  Onneksi olen nähnyt tämän uuden naisen alasti ja tiedän mitä muusikko hävisi. Hänet nähtyään ajattelin, että jos ikikuunapäivänä minun tissit alkaa niin pahasti roikkumaan, niin menen ja hankin silikonit. Haha. Sitäpaitsi, se pettää sitäkin varmasti.

Kirjoitan eri postaukseen uusimman mieskuvion.