Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

lauantai 24. marraskuuta 2012

Piina

Voihan vittu. Viime yö ei menny ihan niin hyvin kun olisin toivonut. Ei sinne päinkään, muuta kun seksin osalta.

Olen käymässä kotikaupungissa ja lähdettiin baariin paikallisten kavereiden kanssa. Yksi erosi juuri ja tottakai sinkkuutta piti lähteä juhlistamaan pitkän kaavan mukaan, eli hänen kotonaan, baarissa ja erinäisten miesten kanssa taas kaverin kämpillä. Mukana oli meidän tuttu kaveriporukka, johon kuuluu miehiä ja naisia. Huomion kipeydessäni Typeryyksissäni menin ensinnäkin pussailemaan yhden kaverimiehen kanssa, vaikka tiedän, että siitä seuraa ennen pitkää vaan ongelmia.

Yön pimentyessä känni syveni ja kaikki tietää, ettei humalainen nainen ole mikään paras seuralaisarvioija. Minun kännisilmä ei ole onneksi koskaan pettänyt, joten mitään peikkoja en sänkyyni raahaa, mutta voisi muilta osin tota tasoa pikkusen paremmin osata arvioida.

Kyselin kaverilta, joka edelleen asuu kotikaupungissa yhdestä miehestä, joka oli tosi hyvännäköinen. Kaveri kertoi, että se oli ollut yläasteella koulun suosituimpia kundeja. Kävin pokaamassa sen, vein mukanani jatkoille ja lähdin sen luokse yöksi. Kotimatkalla selvis, että se oli vasta eronnut ja etäisänä kahdelle pienelle lapselle. (Millon musta tuli niin vanha, että kaikilla tapaamillani miehillä on lapsia???) Sit se tunnelma lämpeni ja mentiin sänkyyn, jossa se alkoi jankuttamaan "Eihän tää vaan oo yhden illan juttu" Saadakseni sen vaikenemaan sanoin ettei tietenkään, en harrasta sellasta (älkää kysykö miksi, munanhimo??). Ilokseni seksi oli hyvää. Se oli kysellyt mun numeroo pitkin iltaa ja sit hyvän seksi jälkeen kirjoitin sen huulipunallani sen selkään.

Aamyöstä heräsin joskus seitsemän aikaan ja hiippailin pois, tyytyväisenä että onnistuin lähtemään ennen sen heräämistä. Tuumailin itse, että se joutuu peilin kautta numeron selvittää, mikäli se ylipäätään on vielä aamulla selässä näkyvissä. Laitoin kavereille viestin, että aika piinaava kaveri ja et laitan puhelimen varmuuden vuoksi kiinni kun pelkäsin että se on onnistunut sen numeron ottamaan muistiin ja toivoin ettei se soita. Suljin puhelimen ja olin tyytyväinen, kunnes tajusin pari tuntia sitten saunassa käydessäni, että mun ehkäisyrengas unohtui sinne. Jouduin siis avaamaan puhelimen, huomaamaan  viisi (5!!) viestiä siltä. Edelleen jouduin laittamaan sille viestiä, että unohdin omaisuuttani. Se vastas ihmetelleensä miksi en vastaa ja mikä se rengas on ja toivoi, että hakisin sen hänen luotaan ja nähtäis. Valehtelin, että olen jo opiskelukaupungissa ja pyysin lähettämään ao. esineen mulle. Vastas, että TOTTAKAI, RAKAS!! Voi vittu.

Soitin sit kaverille ja kysyin et mikä häiskä tää on. Sano vaan, et "Onhan se komee, mut varmaan vähän tyhmä" Ihan totta En olis huomannu..

Voi jumalauta, että sitä osaakin väärin valita! Onneksi lohduttaa onneksi opiskeluystävän kanssa käyty puhelu. Hän oli myös eilen opiskelukaupungissa pokannu miehen. Mies oli tullu sanoo "Let's fuck"  Kaveri vastas "You're not playing with a full deck" Ja hetken kuluttua napannu kundia kädestä ja kysyny "Are u coming?" Vessapano.

tiistai 20. marraskuuta 2012

Kolme sutinaa kerralla

Voi sentään. Ei tule sataa miestä tällä meiningillä, kun oon jotenkin onnistunu sotkemaan itseni pitempiin kun yhden illan kuvioihin. Nyt on kolme sutinaa aluillaan, kaikkiin olen onnistunut vähän ihastumaan..
Huom! Tässä olevat kuvat kuvaavat vain näiden tyyppien tyylit, eivät siis ole nuo kuvissa esiintyvät kaveri.

Poliitikon tyyli


1) Poliitikon kanssa ollaan oltu koko ajan yhteyksissä, nähty paljon ja vietetty laatuaikaa. Se puhuu jonkun verran tyttöystävästää, eikä mua se häiritse yhtään. Outoa. Missään tapauksessa se ei anna minun ymmärtää, että olisin jotenkin hänen tulevaa vaimoaan syrjäyttämässä, paremminkin jutellaan asiasta kuin hyvä ystävykset. Se luki mulle runon, jonka on kirjoittanut rakkaallee- mutta ei ole koskaan sille lukenut. Siitä huolimatta, että harrastan sen kanssa jatkuvasti hyvää seksiä, en tunne tekeväni mitään kovin väärää. Olemme hyviä ystävyksiä, jotka panevat. Vaikka se olis sinkku, niin ei meistä ikinä hyvää paria tulis.



Muusikon tyyli
2) Harrastukseen liittyvissä pikkujouluissa, 24h juoneena tanssin intensiivisesti Soittajan kanssa. Oltiin molemmat lumoutuneita, tuijoteltiin toisiamme silmiin. Lopulta nukahdettiin vierekkäin kun oltiin ennen sitä salaa peiton alla pussailtu. Hölmöksi tilanteen tekee, että mies on perheellinen. Hävettää, mutta olen toisaalta vieläkin ihan hurmiossa. Ihastunut? Sen miehen ottaisin jos saisin. Ja särkisin sydämeni, varmasti!




Hevarin tyyli


3) Aloitin syksyllä uuden urheiluharrastuksen, joka on kovin miesvaltainen. Tutustuin siellä hyviin tyyppeihin ja yksi heistä, Hevari saa sydämen pyörähtelemään. Nähdään viikottain ja aina lähdetään kotiin yhtä matkaa. En uskalla tehdä mitään aloitteita, vaikka normi viikonloppuna baarissa ei ole mitään vaikeuksia ehdotella vaikka mitä. Tämä olisi poikaystäväainesta, jonka voisi saadakin jos haluaisi poikaystävän. En tiedä haluanko.



Ihmeellistä on, että nämä kolme ovat tyyliltään täysin erilaisia. Muistutan vielä, että tässä näkyy tyyleistä kuvat, nämä eivät vastaa ulkonäköä. Jos vastais, niin Hevarin kanssa menisin naimisiin <3











perjantai 9. marraskuuta 2012

Varattu poliitikko

Joo-o. Vähän hiljaista ollut tällä saralla, kun ajatuksista huolimatta tulin tapailleeksi tuupparia useamman kerran. Samaan aikaan oon säälistä eksynyt pariin otteeseen exän sänkyyn. Ekaksi mainittu on tietysti typerää, koska Tuuppari ei ole muuttunut yhtään vähemmän tuuppaavaksi, enkä edelleenkään tunne mitään pientä ihastusta kummempaa. Jälkimmäinen on sitten ollu varmaan tuttuuden hakua, seksi exän kanssa on toiminut aina.

Äskettäin meillä oli opiskelijakekkerit, jossa tapahtui taas uutta ja jännää. Klieseisesti:
Näköjään ei pitäis sanoa koskaan ettei koskaan.. Haksahdin nimittäin varattuun mieheen. Kun katseet kohtasivat lipunmyyntitiskillä, tiesin että se oli siinä. Hurmaannuin ensi näkemältä tän miehen silmiin ja ilmiselvästi hänkin hurmaantui minuun, kun tuijotettiin toisiamme niin kauan, että kaveri joutui tönimään minua eteenpäin.

Ilta sit meni kierrellessä ja kaarrellessa, mutta lopulta mutkien kautta, kolmannesta baarista toisemme löydettiin, ja päästiin ihan keskusteluasteelle. Viimeisten hitaiden jälkeen, joita ei kylläkään tanssittu yhdessä, lähdettiin mun kämpille. Ihmettelin vähän, kun joku mimmi kävi tälle miehelle jotain möykkämässä, mutta annoin siinä vaiheessa vielä asian olla. Meillä mies sit heti kertoi olevansa kihloissa ja tän mimmin olleen hänen ystävänsä, jolle oli luvannut, ettei enää kihloihin menon jälkeen pettäis tyttöystäväänsä. Ystävä oli häntä ripittänyt, ihan aiheesta.

Mielestäni moraalini on ihan kohdillaan, enkä ole koskaan ajatellut varattuihin sekaantua. Tässä tapauksessa kuitenkin tilanne tuntui olevan toinen (kuinka klisee?). En suinkaan ajatellut, että minä olisin jotenkin erityinen nainen, vaan että mies on petturi, eikä siitä miksikään muutu. Ei ole mitään merkitystä pettääkö hän myös minun kanssani, kun on omien sanojensa mukaan tehnyt sen jo 10 kertaa aiemminkin. Sitäpaitsi, aika harvoin pelkällä katsekontaktilla on noin vahvaa vaikutusta. Mentiin sit sänkyyn ja pantiin harrastettiin seksiä aamuun asti. Lähtiessään mies pyysi minua pitämään matalaa profiilia, mutta halusi ottaa numeron ja pitää yhteyttä.

Mulla oli ihan hyvä fiilis, oikeastaan loistava. Kaverille soitin ja kerroin yöstäni. Kaveri tunnisti miehen nimen ja kertoi hänen tulleen juuri valituksi kunnanvaltuustoon. Hirveen kunnianhimoiselta vaikuttikin, varmaan menee eduskuntaan asti. Ihan jees, sit vois olla poliitikon rakastajatar.  Äh, ei oikeesti. Tuskinpa tästä mitään suhdetta kehittyy. Hauska yö ja that's it.