Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Sitä saa mitä tilaa

En ole toilailuja päässyt päivittelemään, vaikka on selvää ettei tapahtumatonta viikonloppua ole. Olen ollut reissussa ja muuten kiireinen, koska mulla on muutakin elämää kun viikonloppurietastelu (joka toki on elämäni tärkein sisältö). Takkiin on tullu monessakin mielessä, mutta ei nyt mitään maata kaatavaa, vaikka kyllähän nuo tkaiskut aina hetken järisyttää.

Tiivistetysti:
- Tuo piinari, jonka luokse unohdin ehkäisyvälineeni, lähetti minulle sittemmin rakkauskirjeen. Yök. 
- Poliitikko tekstaa aktiivisesti, eikä voi ymmärtää miksi en jaksa tavata. 
- Pokasin baarista Hevarin kaverin, jota treffailin kolme viikkoa. Siis kolme seksitöntä viikkoa. Oli kyllä eka ja vika kerta, kun moiseen hölmöilyyn lähden mukaan. Jatkossa(kin) testaan miehen välittömästi. Kolmen turhan viikon jälkeen soittautui että sillä on melkein näkymätön vehje, jota se ei osaa käyttää. Kyllä vituttaa, kun menin pilaamaan tollasen takia tsänssit Hevariin. Jotenkin kännissä aattelin, että otetaan tuo kun on niin tyrkyllä, eikä Hevarinkaan kans juttu etene mihinkään. No, nyt ei sit taatusti etene.
- Muusikko erosi vaimostaan ja rakastui naimisissa olevaan työkaveriinsa. Niin että jos jotakuta häiritsi moraalittomuuteni, niin totisesti sain mitä tilasin. Oikeesti, kenelle nyt vittu noin ohrasesti käy: mies pettää vaimoaan sinun kanssa ja kun lopulta jättää sen, niin lähtee naimisissa olevan naisen matkaan??  Onneksi olen nähnyt tämän uuden naisen alasti ja tiedän mitä muusikko hävisi. Hänet nähtyään ajattelin, että jos ikikuunapäivänä minun tissit alkaa niin pahasti roikkumaan, niin menen ja hankin silikonit. Haha. Sitäpaitsi, se pettää sitäkin varmasti.

Kirjoitan eri postaukseen uusimman mieskuvion.