Päästiin sinne ilmaiseksi jonon ohi sisään. Siellä oli keikalla kotimainen suosittu bändi ja mun kaveri meni ihan törkeesti vaan sanomaan lipunmyyjille et "Pitäis olla nimellä, Sanna plus kolme" Tiiä sit arvostiko lipunmyyjä röyhkeyttä, eikö jaksanu vaan välittää vai oliko sillä listalla oikeesti joku Sanna, kenen liput vietiin?? Joka tapauksessa ilta alkoi ja jatkui ilmaisena, koska tollasissa hotellin yökerhoissa on aina niitä varattuja perheenisiä, jotka on työmatkalla päässy vähän irrottelee, näkevät tilaisuutensa ja haluavat
Aikamme häröiltyämme siellä jäätiin yhden mimmin kanssa notkumaan tanssilattian reunalle ja tsekkailtiin tarjontaa. Muutaman metrin päässä seisoskeli miesporukka, jotka katteli meihin päin. Se kaverin kans naureskeltiin, kun ne oli pukeutuneet ihan supermoukasti, jokaisella farkkutakki ja faskut jonkun flanellipaidan kans. Sanoin sit kaverille "Kato vaan, ihan just tulevat tähän, voi helvetti!" Ja niinhän ne tuli. Ja niinhän minä päädyin yhden hotellihuoneeseen ja kaveri toisen. Ei kyllä menty samaa matkaa, mutta aamulla vaihdetuista viesteistä tämä selvisi (siitä lisää myöhemmin)
Ja saatinpas molemmat kyytiä! Aivan todentotta, uskomatonta, mieletöntä, hienoa, ihanaa, mahtavaa. Just niinkun pitikin! Olin aidosti otettu.
Mies saattoi minut bussille ja hyvillä mielin lähdin takaisin opiskelukaupunkiin jo varhain aamusta. Sanottiin tien risteyksessä heipat ja leijailin siitä sinne bussiin. Kun se leijailufiilis laantui, ja vissiin pääkin selvis, niin rupesin miettii et ehkä se olikin elämäni mies. Soitin sit äkkiä sille kaverille, joka oli tämän Kiiskisen tai minkä lie kaverin hotellihuoneessa ja sanoin, että käy jättää respaan multa viestiä huoneen 612 tyypeille, ilmeisesti Kiiskinen. Kaveri sit soitti joskus puolen tunnin päästä ja selvis, että oltiin oltu eri hotelleissa, eikä nää tyypit ees ollu kaveruksia. Respassa oli vaan sanottu "Ei tässä hotellissa kuule ole kuutta kerrosta"
Snif. Sinne meni ehkä elämäni mies. Tosin en enää oikein edes muista miltä näytti, joku tuulitukka se oli, eikä todellakaan mikään hunks, koska meinasin eka karkuun juosta. Kaikkee se krapula teettää! Nyt eikun uusia tuulia kohti.
