Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

lauantai 24. marraskuuta 2012

Piina

Voihan vittu. Viime yö ei menny ihan niin hyvin kun olisin toivonut. Ei sinne päinkään, muuta kun seksin osalta.

Olen käymässä kotikaupungissa ja lähdettiin baariin paikallisten kavereiden kanssa. Yksi erosi juuri ja tottakai sinkkuutta piti lähteä juhlistamaan pitkän kaavan mukaan, eli hänen kotonaan, baarissa ja erinäisten miesten kanssa taas kaverin kämpillä. Mukana oli meidän tuttu kaveriporukka, johon kuuluu miehiä ja naisia. Huomion kipeydessäni Typeryyksissäni menin ensinnäkin pussailemaan yhden kaverimiehen kanssa, vaikka tiedän, että siitä seuraa ennen pitkää vaan ongelmia.

Yön pimentyessä känni syveni ja kaikki tietää, ettei humalainen nainen ole mikään paras seuralaisarvioija. Minun kännisilmä ei ole onneksi koskaan pettänyt, joten mitään peikkoja en sänkyyni raahaa, mutta voisi muilta osin tota tasoa pikkusen paremmin osata arvioida.

Kyselin kaverilta, joka edelleen asuu kotikaupungissa yhdestä miehestä, joka oli tosi hyvännäköinen. Kaveri kertoi, että se oli ollut yläasteella koulun suosituimpia kundeja. Kävin pokaamassa sen, vein mukanani jatkoille ja lähdin sen luokse yöksi. Kotimatkalla selvis, että se oli vasta eronnut ja etäisänä kahdelle pienelle lapselle. (Millon musta tuli niin vanha, että kaikilla tapaamillani miehillä on lapsia???) Sit se tunnelma lämpeni ja mentiin sänkyyn, jossa se alkoi jankuttamaan "Eihän tää vaan oo yhden illan juttu" Saadakseni sen vaikenemaan sanoin ettei tietenkään, en harrasta sellasta (älkää kysykö miksi, munanhimo??). Ilokseni seksi oli hyvää. Se oli kysellyt mun numeroo pitkin iltaa ja sit hyvän seksi jälkeen kirjoitin sen huulipunallani sen selkään.

Aamyöstä heräsin joskus seitsemän aikaan ja hiippailin pois, tyytyväisenä että onnistuin lähtemään ennen sen heräämistä. Tuumailin itse, että se joutuu peilin kautta numeron selvittää, mikäli se ylipäätään on vielä aamulla selässä näkyvissä. Laitoin kavereille viestin, että aika piinaava kaveri ja et laitan puhelimen varmuuden vuoksi kiinni kun pelkäsin että se on onnistunut sen numeron ottamaan muistiin ja toivoin ettei se soita. Suljin puhelimen ja olin tyytyväinen, kunnes tajusin pari tuntia sitten saunassa käydessäni, että mun ehkäisyrengas unohtui sinne. Jouduin siis avaamaan puhelimen, huomaamaan  viisi (5!!) viestiä siltä. Edelleen jouduin laittamaan sille viestiä, että unohdin omaisuuttani. Se vastas ihmetelleensä miksi en vastaa ja mikä se rengas on ja toivoi, että hakisin sen hänen luotaan ja nähtäis. Valehtelin, että olen jo opiskelukaupungissa ja pyysin lähettämään ao. esineen mulle. Vastas, että TOTTAKAI, RAKAS!! Voi vittu.

Soitin sit kaverille ja kysyin et mikä häiskä tää on. Sano vaan, et "Onhan se komee, mut varmaan vähän tyhmä" Ihan totta En olis huomannu..

Voi jumalauta, että sitä osaakin väärin valita! Onneksi lohduttaa onneksi opiskeluystävän kanssa käyty puhelu. Hän oli myös eilen opiskelukaupungissa pokannu miehen. Mies oli tullu sanoo "Let's fuck"  Kaveri vastas "You're not playing with a full deck" Ja hetken kuluttua napannu kundia kädestä ja kysyny "Are u coming?" Vessapano.

tiistai 20. marraskuuta 2012

Kolme sutinaa kerralla

Voi sentään. Ei tule sataa miestä tällä meiningillä, kun oon jotenkin onnistunu sotkemaan itseni pitempiin kun yhden illan kuvioihin. Nyt on kolme sutinaa aluillaan, kaikkiin olen onnistunut vähän ihastumaan..
Huom! Tässä olevat kuvat kuvaavat vain näiden tyyppien tyylit, eivät siis ole nuo kuvissa esiintyvät kaveri.

Poliitikon tyyli


1) Poliitikon kanssa ollaan oltu koko ajan yhteyksissä, nähty paljon ja vietetty laatuaikaa. Se puhuu jonkun verran tyttöystävästää, eikä mua se häiritse yhtään. Outoa. Missään tapauksessa se ei anna minun ymmärtää, että olisin jotenkin hänen tulevaa vaimoaan syrjäyttämässä, paremminkin jutellaan asiasta kuin hyvä ystävykset. Se luki mulle runon, jonka on kirjoittanut rakkaallee- mutta ei ole koskaan sille lukenut. Siitä huolimatta, että harrastan sen kanssa jatkuvasti hyvää seksiä, en tunne tekeväni mitään kovin väärää. Olemme hyviä ystävyksiä, jotka panevat. Vaikka se olis sinkku, niin ei meistä ikinä hyvää paria tulis.



Muusikon tyyli
2) Harrastukseen liittyvissä pikkujouluissa, 24h juoneena tanssin intensiivisesti Soittajan kanssa. Oltiin molemmat lumoutuneita, tuijoteltiin toisiamme silmiin. Lopulta nukahdettiin vierekkäin kun oltiin ennen sitä salaa peiton alla pussailtu. Hölmöksi tilanteen tekee, että mies on perheellinen. Hävettää, mutta olen toisaalta vieläkin ihan hurmiossa. Ihastunut? Sen miehen ottaisin jos saisin. Ja särkisin sydämeni, varmasti!




Hevarin tyyli


3) Aloitin syksyllä uuden urheiluharrastuksen, joka on kovin miesvaltainen. Tutustuin siellä hyviin tyyppeihin ja yksi heistä, Hevari saa sydämen pyörähtelemään. Nähdään viikottain ja aina lähdetään kotiin yhtä matkaa. En uskalla tehdä mitään aloitteita, vaikka normi viikonloppuna baarissa ei ole mitään vaikeuksia ehdotella vaikka mitä. Tämä olisi poikaystäväainesta, jonka voisi saadakin jos haluaisi poikaystävän. En tiedä haluanko.



Ihmeellistä on, että nämä kolme ovat tyyliltään täysin erilaisia. Muistutan vielä, että tässä näkyy tyyleistä kuvat, nämä eivät vastaa ulkonäköä. Jos vastais, niin Hevarin kanssa menisin naimisiin <3











perjantai 9. marraskuuta 2012

Varattu poliitikko

Joo-o. Vähän hiljaista ollut tällä saralla, kun ajatuksista huolimatta tulin tapailleeksi tuupparia useamman kerran. Samaan aikaan oon säälistä eksynyt pariin otteeseen exän sänkyyn. Ekaksi mainittu on tietysti typerää, koska Tuuppari ei ole muuttunut yhtään vähemmän tuuppaavaksi, enkä edelleenkään tunne mitään pientä ihastusta kummempaa. Jälkimmäinen on sitten ollu varmaan tuttuuden hakua, seksi exän kanssa on toiminut aina.

Äskettäin meillä oli opiskelijakekkerit, jossa tapahtui taas uutta ja jännää. Klieseisesti:
Näköjään ei pitäis sanoa koskaan ettei koskaan.. Haksahdin nimittäin varattuun mieheen. Kun katseet kohtasivat lipunmyyntitiskillä, tiesin että se oli siinä. Hurmaannuin ensi näkemältä tän miehen silmiin ja ilmiselvästi hänkin hurmaantui minuun, kun tuijotettiin toisiamme niin kauan, että kaveri joutui tönimään minua eteenpäin.

Ilta sit meni kierrellessä ja kaarrellessa, mutta lopulta mutkien kautta, kolmannesta baarista toisemme löydettiin, ja päästiin ihan keskusteluasteelle. Viimeisten hitaiden jälkeen, joita ei kylläkään tanssittu yhdessä, lähdettiin mun kämpille. Ihmettelin vähän, kun joku mimmi kävi tälle miehelle jotain möykkämässä, mutta annoin siinä vaiheessa vielä asian olla. Meillä mies sit heti kertoi olevansa kihloissa ja tän mimmin olleen hänen ystävänsä, jolle oli luvannut, ettei enää kihloihin menon jälkeen pettäis tyttöystäväänsä. Ystävä oli häntä ripittänyt, ihan aiheesta.

Mielestäni moraalini on ihan kohdillaan, enkä ole koskaan ajatellut varattuihin sekaantua. Tässä tapauksessa kuitenkin tilanne tuntui olevan toinen (kuinka klisee?). En suinkaan ajatellut, että minä olisin jotenkin erityinen nainen, vaan että mies on petturi, eikä siitä miksikään muutu. Ei ole mitään merkitystä pettääkö hän myös minun kanssani, kun on omien sanojensa mukaan tehnyt sen jo 10 kertaa aiemminkin. Sitäpaitsi, aika harvoin pelkällä katsekontaktilla on noin vahvaa vaikutusta. Mentiin sit sänkyyn ja pantiin harrastettiin seksiä aamuun asti. Lähtiessään mies pyysi minua pitämään matalaa profiilia, mutta halusi ottaa numeron ja pitää yhteyttä.

Mulla oli ihan hyvä fiilis, oikeastaan loistava. Kaverille soitin ja kerroin yöstäni. Kaveri tunnisti miehen nimen ja kertoi hänen tulleen juuri valituksi kunnanvaltuustoon. Hirveen kunnianhimoiselta vaikuttikin, varmaan menee eduskuntaan asti. Ihan jees, sit vois olla poliitikon rakastajatar.  Äh, ei oikeesti. Tuskinpa tästä mitään suhdetta kehittyy. Hauska yö ja that's it.


lauantai 27. lokakuuta 2012

Kiiskine vai kuka se oli?

No johan tärppäs! Lähdin ystäväni luokse naapurikaupunkiin humputtelemaan. Sinne oli kokoontunut muitakin tyttöjä, tosi hauskaa porukaa ja hauska ilta oli jo ennen baaria. Hirveesti laittauduttiin ja puikahdettiin paikalliseen hotellin yökerhoon, kun siellä kovin meno.

Päästiin sinne ilmaiseksi jonon ohi sisään. Siellä oli keikalla kotimainen suosittu bändi ja mun kaveri meni ihan törkeesti vaan sanomaan lipunmyyjille et "Pitäis olla nimellä, Sanna plus kolme" Tiiä sit arvostiko lipunmyyjä röyhkeyttä, eikö jaksanu vaan välittää vai oliko sillä listalla oikeesti joku Sanna, kenen liput vietiin?? Joka tapauksessa ilta alkoi ja jatkui ilmaisena, koska tollasissa hotellin yökerhoissa on aina niitä varattuja perheenisiä, jotka on työmatkalla päässy vähän irrottelee, näkevät tilaisuutensa ja haluavat pimpsaa tarjota.

Aikamme häröiltyämme siellä jäätiin yhden mimmin kanssa notkumaan tanssilattian reunalle ja tsekkailtiin tarjontaa. Muutaman metrin päässä seisoskeli miesporukka, jotka katteli meihin päin. Se kaverin kans naureskeltiin, kun ne oli pukeutuneet ihan supermoukasti, jokaisella farkkutakki ja faskut jonkun flanellipaidan kans. Sanoin sit kaverille "Kato vaan, ihan just tulevat tähän, voi helvetti!" Ja niinhän ne tuli. Ja niinhän minä päädyin yhden hotellihuoneeseen ja kaveri toisen. Ei kyllä menty samaa matkaa, mutta aamulla vaihdetuista viesteistä tämä selvisi (siitä lisää myöhemmin)

Ja saatinpas molemmat kyytiä! Aivan todentotta, uskomatonta, mieletöntä, hienoa, ihanaa, mahtavaa. Just niinkun pitikin! Olin aidosti otettu.

Mies saattoi minut bussille ja hyvillä mielin lähdin takaisin opiskelukaupunkiin jo varhain aamusta. Sanottiin tien risteyksessä heipat ja leijailin siitä sinne bussiin. Kun se leijailufiilis laantui, ja vissiin pääkin selvis, niin rupesin miettii et ehkä se olikin elämäni mies. Soitin sit äkkiä sille kaverille, joka oli tämän Kiiskisen tai minkä lie kaverin hotellihuoneessa ja sanoin, että käy jättää respaan multa viestiä huoneen 612 tyypeille, ilmeisesti Kiiskinen. Kaveri sit soitti joskus puolen tunnin päästä ja selvis, että oltiin oltu eri hotelleissa, eikä nää tyypit ees ollu kaveruksia. Respassa oli vaan sanottu "Ei tässä hotellissa kuule ole kuutta kerrosta"

Snif. Sinne meni ehkä elämäni mies. Tosin en enää oikein edes muista miltä näytti, joku tuulitukka se oli, eikä todellakaan mikään hunks, koska meinasin eka karkuun juosta. Kaikkee se krapula teettää! Nyt eikun uusia tuulia kohti.

torstai 25. lokakuuta 2012

Tuuppari

Vaihdoin blogin nimen. Muistan menneiltä vuosilta blogin, jossa miehellä oli tavoitteena saada sataa naista vuoden aikana. En muista onnistuiko, eikä blogia taida enää löytyä.
En oo itselleni mitään sen suurempia tavoitteita kumppanien lukumäärän suhteen asettanut, enkä sulkenut pois sitäkään vaihtoehtoa, ettei kumppani oliskaan mies. Nimi nyt vain tuntui sopivalta tähän hetkeen, kun tuntuu ettei itsekään meinaa sutinoissaan mukana pysyä.

Tuuppari on siis viimeisin seksikumppani. Hänet tapasin harrastuksen parissa jo viime keväänä ja ajattelin, että panisin, jos olisin sinkku. No, heti kun sinkkuunnuin aloin sopivissa tilanteissa viritellä systeemiä aluille hänen kanssaan. Eräässä harrastustapahtumassa olikin jo vähän sutinaa, mutta silloin tuolla oli vielä jotain säätöä yhden toisen mimmin kans, joka myös oli siellä. Tyydyin siis sivustakatsojan rooliin, kiirehän mulla ei ole mihinkään, eikä "tappiokaan" juuri harmita, kun en mieheltä mitään sen vakavampaa toivo.
Ja lisäksi, vaikka moraali näissä asioissa on vähän löyhä, niin kenenkään suhteiden väliin en halua mennä, enkä ihmisten elämiä sotkea.

Tuuppari on noin kokonaisuutena hirveen hyvä tyyppi ja oon sen kans ihan hyvä kaveri. Se sit pyysi mua leffaan ja tietenkin suostuin. Mentiin sieltä sen kotiin, jossa juotiin glögiä, kuunneltiin musiikkia, puhuttiin ja halailtiin. Siis aamuyöhön asti. Oli ihan romanttista, ja melkein jo toivoin, että olisin ihastunut. Tottakai tykkään siitä, mutta tuntuu, että suhteiden pitäis alkaa juuri noin ja koska minä en suhdetta toivo, niin tuntuu jotenkin.. oudolta. Vai enkö vaan oo ymmärtänyt sitä, että ns. yhden yön jutuissakin voi olla romantiikkaa? Tähän pitää perehtyä jatkossa lisää, ihanahan se on jonkun lähellä köllötellä!

No, siis lopultakin sitten tilanteet johti pidemmälle ja taas jouduin pettymään. (Mulla on ollut jokunen partneri ennen pitkää seurustelua ja sen perusteella uskallan puhua huonosta tuurista- kaikki ei oo mätiä omenia!)
Tämä kaveri oli ehkä keskivertoa huonommin varusteltu, joten hän oli päättänyt korvata tyylillä sen, mitä koossa menettää. Hän siis todellakin tuuppi menemään, otti kaukaa vauhtia ja tuuppasi joka kerta tosi lujaa itseään minua vasten. Voi jeesus. Onneksionneksi oli tosi nopee, ettei tota rynkytystä kestänyt kun ehkä neljä minuuttia. Tuntui kyllä helvetin pitkältä ja ehdin katosta oksanreiät laskemaan moneen kertaan! Onneksi esi- ja jälkileikki sujuivat.

Nukuttiin yö lähekkäin, toi mies on edelleenkin mielestäni kiva tyyppi ja viikottain häntä näen harrastuksissa. Ollaan kaveriväleissä, mutta samaan sänkyyn tuskin enää päädytään..


Näin tämän tyypin Tartu Mikkiin-ohjelmassa ja Tuuppari näyttää samalta ja on varmaan saman ikäinenkin (mua 9 vuotta vanhempi!). Kuvassa siis Petja Lähde, ei Tuuppari.

torstai 18. lokakuuta 2012

The First

Ensimmäinen pano, jonka tähän sinkkuseikkailu-kastiin voi lukea on Ville. Sanottakoon, että olen viettänyt aika konservatiivista elämää exän kanssa ja muut kuin ihan parhaat ystävät eivät todellakaan tiedä minun villistä puolestani mitään.

Oltiin siis opiskeluporukalla kaupungin kuumimmassa yökerhossa, juhlistettiin tarkalleen ottaen ystäväni polttareita. Näin jo alkuillasta tanssilattialla ihan hurjan mielettömän hyvän näköisen hemmon ja hetken silmäpelin jälkeen yllätyin itsekin, että se tuli juttelemaan. Mentiin sit kaverin kans niiden pöytään, ne tarjoili drinksuja ja oli tosi hauskaa seuraa. (Tässä välissä sit soitti exä ja onnistui jotenkin saamaan mut mustasukkaisuudellaan ihan raivon valtaan!) Uhmapäissäni, itsevarmuutta puhkuen, oma-aloitteisesti suutelin Villeä. )

Villellä on kihara polkkatukka ja oon ihan heikkona vähänkin pitempitukkaisiin miehiin noin ylipäätään. Tietenkin se sitten pyysi jatkoille, olihan varsin ilmeistä mitä molemmat haluttiin. Mentiin sen ja sen kaverin kämpälle, jossa vielä juotiin jotain, vissiin kaljaa ja sen kaveri halus pelata pullonpyöritystä (mitvit!!)

No, lopulta sit päädyttiin sen huoneeseen ja.. no.. sillähän oli ihan törkeentajuttomanhävettävän pieni vehje. Siis oikeesti, se jokin jumalten vitsi, että kaveri on kun patsas, siis helvetin komee ja noin, sais kenet vaan ja sitten mulkku on jotain etusormen kokonen. Pakkohan sille oli sit säälistä antaa, vaikka epäilin ettei ees kumi kestä päällä. 

Meinasin jo yöllä häippästä, mutta en sit raaskinu taksia maksaa kun kaverinsa oli luvannut heittää aamulla kotiin. Aamulla Ville lähti sit mukaan heittää mua kotiin. Pussattiin läksiäisiks ja vaihdettiin numerot, noin muodon vuoksi. Olo oli jännittävä, mahanpohjaa kutkutti, mutta ei sen vuoksi, että olis ollu niin mahtavaa. Vaan sen vuoksi, että oli ollu niin jännää lähtee tosta vaan jonkun matkaan. Ja helppoo!! Tiesin heti et tekisin sen uusiks heti kun mahdollista!

Ps. Ollaan pari viestiä Villen kaa laiteltu ja kerran chatattu fb:ssa. Ei oo kummankaan puolelta mitään ihastuksen tynkääkään ilmassa, kunhan paskaa jauhetaan. Onhan se ihan hauska tyyppi.

Minun mielestä se oli samannäköinen kuin Hugh Dancy, suurinpiirtein tollanen tukkakin.