Ensimmäinen pano, jonka tähän sinkkuseikkailu-kastiin voi lukea on Ville. Sanottakoon, että olen viettänyt aika konservatiivista elämää exän kanssa ja muut kuin ihan parhaat ystävät eivät todellakaan tiedä minun villistä puolestani mitään.
Oltiin siis opiskeluporukalla kaupungin kuumimmassa yökerhossa, juhlistettiin tarkalleen ottaen ystäväni polttareita. Näin jo alkuillasta tanssilattialla ihan hurjan mielettömän hyvän näköisen hemmon ja hetken silmäpelin jälkeen yllätyin itsekin, että se tuli juttelemaan. Mentiin sit kaverin kans niiden pöytään, ne tarjoili drinksuja ja oli tosi hauskaa seuraa. (Tässä välissä sit soitti exä ja onnistui jotenkin saamaan mut mustasukkaisuudellaan ihan raivon valtaan!) Uhmapäissäni, itsevarmuutta puhkuen, oma-aloitteisesti suutelin Villeä. )
Villellä on kihara polkkatukka ja oon ihan heikkona vähänkin pitempitukkaisiin miehiin noin ylipäätään. Tietenkin se sitten pyysi jatkoille, olihan varsin ilmeistä mitä molemmat haluttiin. Mentiin sen ja sen kaverin kämpälle, jossa vielä juotiin jotain, vissiin kaljaa ja sen kaveri halus pelata pullonpyöritystä (mitvit!!)
Meinasin jo yöllä häippästä, mutta en sit raaskinu taksia maksaa kun kaverinsa oli luvannut heittää aamulla kotiin. Aamulla Ville lähti sit mukaan heittää mua kotiin. Pussattiin läksiäisiks ja vaihdettiin numerot, noin muodon vuoksi. Olo oli jännittävä, mahanpohjaa kutkutti, mutta ei sen vuoksi, että olis ollu niin mahtavaa. Vaan sen vuoksi, että oli ollu niin jännää lähtee tosta vaan jonkun matkaan. Ja helppoo!! Tiesin heti et tekisin sen uusiks heti kun mahdollista!
Ps. Ollaan pari viestiä Villen kaa laiteltu ja kerran chatattu fb:ssa. Ei oo kummankaan puolelta mitään ihastuksen tynkääkään ilmassa, kunhan paskaa jauhetaan. Onhan se ihan hauska tyyppi.
Minun mielestä se oli samannäköinen kuin Hugh Dancy, suurinpiirtein tollanen tukkakin.
Oltiin siis opiskeluporukalla kaupungin kuumimmassa yökerhossa, juhlistettiin tarkalleen ottaen ystäväni polttareita. Näin jo alkuillasta tanssilattialla ihan hurjan mielettömän hyvän näköisen hemmon ja hetken silmäpelin jälkeen yllätyin itsekin, että se tuli juttelemaan. Mentiin sit kaverin kans niiden pöytään, ne tarjoili drinksuja ja oli tosi hauskaa seuraa. (Tässä välissä sit soitti exä ja onnistui jotenkin saamaan mut mustasukkaisuudellaan ihan raivon valtaan!) Uhmapäissäni, itsevarmuutta puhkuen, oma-aloitteisesti suutelin Villeä. )
Villellä on kihara polkkatukka ja oon ihan heikkona vähänkin pitempitukkaisiin miehiin noin ylipäätään. Tietenkin se sitten pyysi jatkoille, olihan varsin ilmeistä mitä molemmat haluttiin. Mentiin sen ja sen kaverin kämpälle, jossa vielä juotiin jotain, vissiin kaljaa ja sen kaveri halus pelata pullonpyöritystä (mitvit!!)
No, lopulta sit päädyttiin sen huoneeseen ja.. no.. sillähän oli ihan törkeentajuttomanhävettävän pieni vehje. Siis oikeesti, se jokin jumalten vitsi, että kaveri on kun patsas, siis helvetin komee ja noin, sais kenet vaan ja sitten mulkku on jotain etusormen kokonen. Pakkohan sille oli sit säälistä antaa, vaikka epäilin ettei ees kumi kestä päällä.
Meinasin jo yöllä häippästä, mutta en sit raaskinu taksia maksaa kun kaverinsa oli luvannut heittää aamulla kotiin. Aamulla Ville lähti sit mukaan heittää mua kotiin. Pussattiin läksiäisiks ja vaihdettiin numerot, noin muodon vuoksi. Olo oli jännittävä, mahanpohjaa kutkutti, mutta ei sen vuoksi, että olis ollu niin mahtavaa. Vaan sen vuoksi, että oli ollu niin jännää lähtee tosta vaan jonkun matkaan. Ja helppoo!! Tiesin heti et tekisin sen uusiks heti kun mahdollista!
Ps. Ollaan pari viestiä Villen kaa laiteltu ja kerran chatattu fb:ssa. Ei oo kummankaan puolelta mitään ihastuksen tynkääkään ilmassa, kunhan paskaa jauhetaan. Onhan se ihan hauska tyyppi.
Minun mielestä se oli samannäköinen kuin Hugh Dancy, suurinpiirtein tollanen tukkakin.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti