Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

torstai 25. lokakuuta 2012

Tuuppari

Vaihdoin blogin nimen. Muistan menneiltä vuosilta blogin, jossa miehellä oli tavoitteena saada sataa naista vuoden aikana. En muista onnistuiko, eikä blogia taida enää löytyä.
En oo itselleni mitään sen suurempia tavoitteita kumppanien lukumäärän suhteen asettanut, enkä sulkenut pois sitäkään vaihtoehtoa, ettei kumppani oliskaan mies. Nimi nyt vain tuntui sopivalta tähän hetkeen, kun tuntuu ettei itsekään meinaa sutinoissaan mukana pysyä.

Tuuppari on siis viimeisin seksikumppani. Hänet tapasin harrastuksen parissa jo viime keväänä ja ajattelin, että panisin, jos olisin sinkku. No, heti kun sinkkuunnuin aloin sopivissa tilanteissa viritellä systeemiä aluille hänen kanssaan. Eräässä harrastustapahtumassa olikin jo vähän sutinaa, mutta silloin tuolla oli vielä jotain säätöä yhden toisen mimmin kans, joka myös oli siellä. Tyydyin siis sivustakatsojan rooliin, kiirehän mulla ei ole mihinkään, eikä "tappiokaan" juuri harmita, kun en mieheltä mitään sen vakavampaa toivo.
Ja lisäksi, vaikka moraali näissä asioissa on vähän löyhä, niin kenenkään suhteiden väliin en halua mennä, enkä ihmisten elämiä sotkea.

Tuuppari on noin kokonaisuutena hirveen hyvä tyyppi ja oon sen kans ihan hyvä kaveri. Se sit pyysi mua leffaan ja tietenkin suostuin. Mentiin sieltä sen kotiin, jossa juotiin glögiä, kuunneltiin musiikkia, puhuttiin ja halailtiin. Siis aamuyöhön asti. Oli ihan romanttista, ja melkein jo toivoin, että olisin ihastunut. Tottakai tykkään siitä, mutta tuntuu, että suhteiden pitäis alkaa juuri noin ja koska minä en suhdetta toivo, niin tuntuu jotenkin.. oudolta. Vai enkö vaan oo ymmärtänyt sitä, että ns. yhden yön jutuissakin voi olla romantiikkaa? Tähän pitää perehtyä jatkossa lisää, ihanahan se on jonkun lähellä köllötellä!

No, siis lopultakin sitten tilanteet johti pidemmälle ja taas jouduin pettymään. (Mulla on ollut jokunen partneri ennen pitkää seurustelua ja sen perusteella uskallan puhua huonosta tuurista- kaikki ei oo mätiä omenia!)
Tämä kaveri oli ehkä keskivertoa huonommin varusteltu, joten hän oli päättänyt korvata tyylillä sen, mitä koossa menettää. Hän siis todellakin tuuppi menemään, otti kaukaa vauhtia ja tuuppasi joka kerta tosi lujaa itseään minua vasten. Voi jeesus. Onneksionneksi oli tosi nopee, ettei tota rynkytystä kestänyt kun ehkä neljä minuuttia. Tuntui kyllä helvetin pitkältä ja ehdin katosta oksanreiät laskemaan moneen kertaan! Onneksi esi- ja jälkileikki sujuivat.

Nukuttiin yö lähekkäin, toi mies on edelleenkin mielestäni kiva tyyppi ja viikottain häntä näen harrastuksissa. Ollaan kaveriväleissä, mutta samaan sänkyyn tuskin enää päädytään..


Näin tämän tyypin Tartu Mikkiin-ohjelmassa ja Tuuppari näyttää samalta ja on varmaan saman ikäinenkin (mua 9 vuotta vanhempi!). Kuvassa siis Petja Lähde, ei Tuuppari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti