Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

lauantai 24. marraskuuta 2012

Piina

Voihan vittu. Viime yö ei menny ihan niin hyvin kun olisin toivonut. Ei sinne päinkään, muuta kun seksin osalta.

Olen käymässä kotikaupungissa ja lähdettiin baariin paikallisten kavereiden kanssa. Yksi erosi juuri ja tottakai sinkkuutta piti lähteä juhlistamaan pitkän kaavan mukaan, eli hänen kotonaan, baarissa ja erinäisten miesten kanssa taas kaverin kämpillä. Mukana oli meidän tuttu kaveriporukka, johon kuuluu miehiä ja naisia. Huomion kipeydessäni Typeryyksissäni menin ensinnäkin pussailemaan yhden kaverimiehen kanssa, vaikka tiedän, että siitä seuraa ennen pitkää vaan ongelmia.

Yön pimentyessä känni syveni ja kaikki tietää, ettei humalainen nainen ole mikään paras seuralaisarvioija. Minun kännisilmä ei ole onneksi koskaan pettänyt, joten mitään peikkoja en sänkyyni raahaa, mutta voisi muilta osin tota tasoa pikkusen paremmin osata arvioida.

Kyselin kaverilta, joka edelleen asuu kotikaupungissa yhdestä miehestä, joka oli tosi hyvännäköinen. Kaveri kertoi, että se oli ollut yläasteella koulun suosituimpia kundeja. Kävin pokaamassa sen, vein mukanani jatkoille ja lähdin sen luokse yöksi. Kotimatkalla selvis, että se oli vasta eronnut ja etäisänä kahdelle pienelle lapselle. (Millon musta tuli niin vanha, että kaikilla tapaamillani miehillä on lapsia???) Sit se tunnelma lämpeni ja mentiin sänkyyn, jossa se alkoi jankuttamaan "Eihän tää vaan oo yhden illan juttu" Saadakseni sen vaikenemaan sanoin ettei tietenkään, en harrasta sellasta (älkää kysykö miksi, munanhimo??). Ilokseni seksi oli hyvää. Se oli kysellyt mun numeroo pitkin iltaa ja sit hyvän seksi jälkeen kirjoitin sen huulipunallani sen selkään.

Aamyöstä heräsin joskus seitsemän aikaan ja hiippailin pois, tyytyväisenä että onnistuin lähtemään ennen sen heräämistä. Tuumailin itse, että se joutuu peilin kautta numeron selvittää, mikäli se ylipäätään on vielä aamulla selässä näkyvissä. Laitoin kavereille viestin, että aika piinaava kaveri ja et laitan puhelimen varmuuden vuoksi kiinni kun pelkäsin että se on onnistunut sen numeron ottamaan muistiin ja toivoin ettei se soita. Suljin puhelimen ja olin tyytyväinen, kunnes tajusin pari tuntia sitten saunassa käydessäni, että mun ehkäisyrengas unohtui sinne. Jouduin siis avaamaan puhelimen, huomaamaan  viisi (5!!) viestiä siltä. Edelleen jouduin laittamaan sille viestiä, että unohdin omaisuuttani. Se vastas ihmetelleensä miksi en vastaa ja mikä se rengas on ja toivoi, että hakisin sen hänen luotaan ja nähtäis. Valehtelin, että olen jo opiskelukaupungissa ja pyysin lähettämään ao. esineen mulle. Vastas, että TOTTAKAI, RAKAS!! Voi vittu.

Soitin sit kaverille ja kysyin et mikä häiskä tää on. Sano vaan, et "Onhan se komee, mut varmaan vähän tyhmä" Ihan totta En olis huomannu..

Voi jumalauta, että sitä osaakin väärin valita! Onneksi lohduttaa onneksi opiskeluystävän kanssa käyty puhelu. Hän oli myös eilen opiskelukaupungissa pokannu miehen. Mies oli tullu sanoo "Let's fuck"  Kaveri vastas "You're not playing with a full deck" Ja hetken kuluttua napannu kundia kädestä ja kysyny "Are u coming?" Vessapano.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti