Panisin!

Koska parhaimmat rietastelut ja seikkailut ilahduttaa vielä vuosien jälkeenkin, aion kirjata kaikki muistamani tänne. Ensisijaisesti itseäni varten. Tapahtumat kerrotaan taannehtivasti, joten kirjauspäivästä ei pysty päättelemään mitään. Pyrin pitämään henkilöt (miehet) tunnistamattomina, vaikka pahoin pelkään että se joskus on mahdotonta.

tiistai 20. marraskuuta 2012

Kolme sutinaa kerralla

Voi sentään. Ei tule sataa miestä tällä meiningillä, kun oon jotenkin onnistunu sotkemaan itseni pitempiin kun yhden illan kuvioihin. Nyt on kolme sutinaa aluillaan, kaikkiin olen onnistunut vähän ihastumaan..
Huom! Tässä olevat kuvat kuvaavat vain näiden tyyppien tyylit, eivät siis ole nuo kuvissa esiintyvät kaveri.

Poliitikon tyyli


1) Poliitikon kanssa ollaan oltu koko ajan yhteyksissä, nähty paljon ja vietetty laatuaikaa. Se puhuu jonkun verran tyttöystävästää, eikä mua se häiritse yhtään. Outoa. Missään tapauksessa se ei anna minun ymmärtää, että olisin jotenkin hänen tulevaa vaimoaan syrjäyttämässä, paremminkin jutellaan asiasta kuin hyvä ystävykset. Se luki mulle runon, jonka on kirjoittanut rakkaallee- mutta ei ole koskaan sille lukenut. Siitä huolimatta, että harrastan sen kanssa jatkuvasti hyvää seksiä, en tunne tekeväni mitään kovin väärää. Olemme hyviä ystävyksiä, jotka panevat. Vaikka se olis sinkku, niin ei meistä ikinä hyvää paria tulis.



Muusikon tyyli
2) Harrastukseen liittyvissä pikkujouluissa, 24h juoneena tanssin intensiivisesti Soittajan kanssa. Oltiin molemmat lumoutuneita, tuijoteltiin toisiamme silmiin. Lopulta nukahdettiin vierekkäin kun oltiin ennen sitä salaa peiton alla pussailtu. Hölmöksi tilanteen tekee, että mies on perheellinen. Hävettää, mutta olen toisaalta vieläkin ihan hurmiossa. Ihastunut? Sen miehen ottaisin jos saisin. Ja särkisin sydämeni, varmasti!




Hevarin tyyli


3) Aloitin syksyllä uuden urheiluharrastuksen, joka on kovin miesvaltainen. Tutustuin siellä hyviin tyyppeihin ja yksi heistä, Hevari saa sydämen pyörähtelemään. Nähdään viikottain ja aina lähdetään kotiin yhtä matkaa. En uskalla tehdä mitään aloitteita, vaikka normi viikonloppuna baarissa ei ole mitään vaikeuksia ehdotella vaikka mitä. Tämä olisi poikaystäväainesta, jonka voisi saadakin jos haluaisi poikaystävän. En tiedä haluanko.



Ihmeellistä on, että nämä kolme ovat tyyliltään täysin erilaisia. Muistutan vielä, että tässä näkyy tyyleistä kuvat, nämä eivät vastaa ulkonäköä. Jos vastais, niin Hevarin kanssa menisin naimisiin <3











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti